fox - 2011-11-30 22:47:02 |
PIECHOTA
Silver One
Energia: 28 Wyposażenie: Lekki karabin maszynowy Wymagane odkrycie naukowe: N/D Opis: Lekka jednostka bojowa. Używana głównie w celach przejęcia budynków wroga. Pojedyncze jednostki praktycznie nie stwarzają żadnego zagrożenia.
Silver R
Energia: 28 Wyposażenie: Lekka wyrzutnia rakiet Wymagane odkrycie naukowe: Silniki rakiet Opis: Lekka jednostka bojowa. W większej grupie jest w stanie zniszczyć nawet największe pojazdy bojowe wroga. Świetnie nadaje się do obrony bazy przed nalotami z powietrza.
Silver Max
Energia: 28 Wyposażenie: Lekkie działo plazmowe Wymagane odkrycie naukowe: Lekkie działo plazmowe Opis: Lekka jednostka bojowa. Równie skuteczna jak robot Silver R. W połączeniu właśnie z tymi robotami, tworzą bardzo groźny dla wroga szyk.
Silver T
Energia: 40 Wyposażenie: Ładunek wybuchowy Wymagane odkrycie naukowe: Ciężkie silniki Opis: Jednostka samobójcza (kamikaze). Niewielka grupa tych robotów jest w stanie zniszczyć ciężki pojazd bojowy. Świetnie nadaje się do szybkiego i skutecznego likwidowania budynków.
|
fox - 2011-12-03 18:11:39 |
POJAZDY BOJOWE
T100
Energia: 80 Wyposażenie: Lekkie działko maszynowe Wymagane odkrycie naukowe: N/D Poruszanie: Szybki Opis: Lekki pojazd bojowy. Używany głównie w celach zwiadowczych oraz likwidacji pojedynczych jednostek piechoty. Bardzo słaby pancerz sprawia że nie ma najmniejszych szans w starciu z jakimkolwiek pojazdem bojowym średniego zasięgu (np. czołg).
ATM 500
Energia: 200 Wyposażenie: Lekkie działko maszynowe Wymagane odkrycie naukowe: N/D Poruszanie: Bardzo szybki Opis: Lekki pojazd bojowy oraz transportowy. Pojazd ten używany jest w celach transportu ludzi bądź robotów (może przewieźć max. 6 osób). Zamontowane działko maszynowe pozwala na skuteczna obronę przed jednostkami piechoty. Jego główną zaletą jest duża szybkość poruszania się, dzięki czemu jest trudniejszy do zlikwidowania oraz dogonienia.
HB Bike
Energia: 120 Wyposażenie: Mała wyrzutnia napalmu Wymagane odkrycie naukowe: N/D Poruszanie: Bardzo szybki Opis: Lekki pojazd bojowy. Zamontowana na nim wyrzutnia napalmu skutecznie zabija wrogie jednostki (androidy). W starciu z pojazdami bojowymi praktycznie nie ma żadnych szans.
Raptor ES
Energia: 250 Wyposażenie: Lekkie działko maszynowe Wymagane odkrycie naukowe: Ciężkie silniki Poruszanie: Powolny Opis: Lekki pojazd bojowy. Dzięki lepszemu pancerzowi świetnie nadaje się do likwidacji piechoty oraz mniejszych pojazdów bojowych.
Raptor AD
Energia: 200 Wyposażenie: Lekka wyrzutnia rakiet Wymagane odkrycie naukowe: Silniki rakiet Poruszanie: Powolny Opis: Lekki pojazd bojowy. Ta jednostka ma gorszy pancerz od swojego poprzednika Raptor ES, lecz broń jest już o wiele skuteczniejsza. Zamontowana wyrzutnia rakiet staje się bardzo groźną bronią dla piechoty jak i słabszych jednostek bojowych.
Tiger HellMaker
Energia: 500 Wyposażenie: Wyrzutnia napalmu Wymagane odkrycie naukowe: Ciężkie silniki Poruszanie: Powolny Opis: Ciężki pojazd bojowy. Posiada zamontowane podwójną wyrzutnie napalmu. Dzięki temu w większej grupie jednostka ta jest bardzo niebezpieczna. Pancerz jednostek bojowych ED nie chroni przed ogniem, więc ich jednostki w ogniu bardzo szybko giną. Wadą tej broni jest bardzo krótki zasięg oraz mała skuteczność przy walce z budynkami (wieżami)
Tiger Assault
Energia: 400 Wyposażenie: Podwójne działo rakietowe Obrażenia: 120 HP (seria strzałów) Wymagane odkrycie naukowe: Silniki rakiet Poruszanie: Powolny Opis: Ciężki pojazd bojowy. Bardzo skuteczna jednostka bojowa w walce. W większej grupie ma duże szanse na skuteczną walkę z najbardziej silnymi jednostkami wroga. Idealnie nadaje się do niszczenia budynków oraz śmigłowców.
Spider
Energia: 300 Wyposażenie: Podwójne działo plazmowe Obrażenia: 600 HP (seria strzałów) Wymagane odkrycie naukowe: Lekkie działo plazmowe Poruszanie: Powolny Opis: Ciężki pojazd bojowy. Jest to najbardziej skuteczna jednostka bojowa w walce z lekkimi jednostkami oraz pojazdami bojowymi. Zamontowane działo plazmowe pozwala na bardzo skuteczne eliminowanie wszystkiego dookoła tej jednostki. Jej wadą jest bardzo słaby pancerz ochronny (przez co łatwo ją zniszczyć) oraz krótki zasięg działania
Spider II
Energia: 400 Wyposażenie: Poczwórne ciężkie działo rakietowe Obrażenia: 320 HP (seria czterech rakiet) Wymagane odkrycie naukowe: Silniki ciężkich rakiet Poruszanie: Powolny Opis: Bardzo ciężki pojazd bojowy. Praktycznie jest to najlepsza jednostka bojowa w drużynie UCS. Parę takich pojazdów łącznie ze Spiderem I, tworzą niezniszczalny szyk wojenny. Wadą ciężkich rakiet jest ich sterowność oraz prędkość. Niestety przy starciu ze śmigłowcami mają małe szanse na ich trafienie.
Gargoil
Energia: 60 Wyposażenie: Lekkie działko maszynowe Wymagania: Lotnisko Poruszanie: Bardzo szybki Opis: Lekki latający pojazd bojowy. Używany głównie w celach zwiadowczych oraz niszczenia jednostek piechoty. W innych zadaniach bojowych nie narobi większych zniszczeń (budynki lub ciężkie pojazdy). Bardzo łatwy do strącenia, więc wysyłanie pojedynczych jednostek nie ma sensu, lecz z drugiej strony jest szybki i zwrotny, także Duże wieże i pojazdy z ciężkimi rakietami będą miały problemy ze strąceniem tej jednostki.
Hell Wind
Energia: 150 Wyposażenie: Bomba plazmowa Wymagania: Lotnisko Wymagane odkrycie naukowe: Bomba plazmowa Poruszanie: Powolny Opis: Ciężki latający pojazd bojowy. Używany głównie w celach ataku na budynki. Poruszający się w większej grupie, ma możliwość za jednym razem zniszczyć całą bazę wroga.
Russ 3
Energia: 200 Wyposażenie: Lekkie rakiety podwodne Wymagania: Port Poruszanie: Szybki Opis: Lekki podwodny pojazd bojowy.
|
fox - 2011-12-03 18:45:16 |
POJAZDY SPECJALNE
Bantha
Energia: 400 Wymagane odkrycie naukowe: N/D Poruszanie: Powolny Opis: Pojazd do transportu surowców.
Heavy Lifter
Energia: 300 Wymagania: Budowa lotniska Poruszanie: Szybki Opis: Latający pojazd do transportu surowców.
HCR M
Energia: 200 Wymagane odkrycie naukowe: Pojazdy naprawcze Poruszanie: Szybki Opis: Pojazd służący do naprawy innych pojazdów. Bardzo przydatny w przypadku ograniczonej możliwości budowy nowych pojazdów lub małej ilości surowców.
WTP 100
Energia: 300 Wymagane odkrycie naukowe: Silnik jądrowy Poruszanie: Szybki Opis: Pojazd do transportu innych pojazdów. Możliwość poruszania się po wodzie jak i lądzie. W przypadku zniszczenia, wszystkie jednostki znajdujące się na tym pojeździe również ulegają zniszczeniu. Przewożone pojazdy mają możliwość używania broni, lecz nie ma możliwości sterowania nimi (nie słuchają poleceń ataku - same wybierają cel).
Miner BT
Energia: 300 Wyposażenie: Lekkie działko maszynowe oraz miny Wymagane odkrycie naukowe: Silniki ciężkich rakiet Poruszanie: Szybki Opis: Lekki pojazd bojowy i specjalny. Oprócz podkładania min, ma również możliwość ustawiania murów ochronnych.
Shadow
Energia: 200 Wymagane odkrycie naukowe: Teleportacja Poruszanie: Szybki Opis: Pojazd maskujący siebie i jednostki w jego niewielkim zasięgu. Jest to najbardziej pożądana jednostka w całej grze Earth 2140. Dzięki niej, pojazdy znajdujące się w jej zasięgu są niewidoczne dla wroga, a jednocześnie mają możliwość swobodnego ataku oraz kontroli. Pojazd ten zdemaskować może jedynie Screamer (jednostka specjalna drużyny ED) oraz budynki: Centrum produkcyjne i Duża wieża.
|
fox - 2011-12-04 11:13:29 |
BUDYNKI
Centrum konstrukcyjne
Energia: 1500 Wymagane odkrycie naukowe: Silnik jądrowy Opis: Główny budynek produkcyjny. Niezbędny do produkcji innych budynków. Posiada własne zasilanie.
HeavyTech
Energia: 1000 Opis: Budynek produkcyjny pojazdów bojowych.
Fabryka robotów
Energia: 700 Opis: Jak sama nazwa wskazuje, jest to budynek przeznaczony do produkcji robotów.
Port
Energia: 900 Opis: Budynek produkcyjny pojazdów podwodnych i nawodnych.
Centrum naukowe
Energia: 800 Opis: Centrum naukowe niezbędne jest do produkcji budynków oraz pojazdów bardziej zaawansowanych niż dostępne domyślnie. W przypadku zniszczenia centrum naukowego, wszystkie technologie przez nie odkryte, będą dalej dostępne w produkcji.
Teleport
Energia: 200 Wymagane odkrycie naukowe: Teleportacja Opis: Centrum teleportacji.
Schron
Energia: 2000 Opis: Schron przeciwatomowy. Mieści maksymalnie 5 pojazdów (nie przechowuje budynków w postaci pojazdów budowlanych).
Little Eye Energia: 150 Wyposażenie: Lekkie działko maszynowe Rozbudowa: Lekka wyrzutnia rakiet Opis: Mała wieża obronna. Skuteczna w większej ilości. Pojedyncze stawianie tych wież mija się z celem ze względu na słaby pancerz ochronny.
Big Eye Energia: 300 Wymagane odkrycie naukowe: Silnik ciężkich rakiet Wyposażenie: Ciężka wyrzutnia rakiet Rozbudowa: Działo plazmowe Opis: Duża wieża obronna. Bardzo skuteczna do obrony dookoła bazy. Niezalecana do stawiania pomiędzy budynkami, gdyż w przypadku ataku z powietrza, istnieje możliwość że nieprecyzyjnie sterowane rakiety zniszczą nam bazę.
Elektrownia Energia: 600 Wytwarzana moc: 2000 Rozbudowa: Max. 2 dodatkowe moduły energii (każdy z nich daje + 500 mocy prądu) Opis: Elektrownia atomowa. Niezbędna do funkcjonowania wszystkich budynków (oprócz Centrum konstrukcyjnego). W przypadku zniszczenia elektrowni, teren pod nią znajdujący się pozostaje skażony, co uniemożliwia ponowne wybudowanie jakiegokolwiek budynku. Piechota (androidy oraz ludzie) znajdująca się w pobliżu radioaktywnego terenu ginie po paku sekundach (nie dotyczy to robotów).
Rafineria
Energia: 800 Opis: Budynek przeznaczony do wytwarzania surowców, za czym idzie przypływ gotówki. Każdy przetworzony ładunek surowców daje nam przychów 200 $.
Lotnisko
Energia: 500 Wymagane odkrycie naukowe: Awionika Opis: Lotnisko niezbędne jest do produkcji pojazdów latających. Po ewentualnym zniszczeniu lotniska, pojazdy latające nie będą mogły być dalej produkowane. Istnieje możliwość przejęcia wrogiego lotniska, wtedy również mamy możliwość produkcji pojazdów latających.
Kopalnia
Energia: 500 Opis: Kopalnia przeznaczona jest do wydobywania cennych surowców. Na taśmie może magazynować maksymalnie jeden ładunek z surowcami.
|