fox - 2011-12-06 22:10:06 |
PIECHOTA
Android A01
Energia: 28 Wyposażenie: Lekki karabin maszynowy Wymagane odkrycie naukowe: N/D Opis: Lekka jednostka bojowa. Używana głównie w celach przejęcia budynków wroga. Pojedyncze jednostki praktycznie nie stwarzają żadnego zagrożenia.
Android A02
Energia: 28 Wyposażenie: Lekka wyrzutnia rakiet Wymagane odkrycie naukowe: Silniki rakiet Opis: Lekka jednostka bojowa. W większej grupie jest w stanie zniszczyć nawet największe pojazdy bojowe wroga. Świetnie nadaje się do obrony bazy przed nalotami z powietrza.
Android A03
Energia: 28 Wyposażenie: Lekkie działo jonowe Wymagane odkrycie naukowe: Działo jonowe Opis: Lekka jednostka bojowa. W grupie jest to bardzo skuteczna jednostka wykorzystywana w celu neutralizowania wszelkich pojazdów bojowych jak i specjalnych wroga.
Android A04
Energia: 20 Wyposażenie: Miny Wymagane odkrycie naukowe: Miny Opis: Lekka jednostka służąca do podkładania min. Poza minami nie ma żadnej innej broni, co oznacza że w przypadku zagrożenia nie ma możliwości samoobrony. Używana głównie do minowania strategicznych punktów mapy oraz własnej bazy.
Uwagi Jednostki piechoty ED (Androidy), nie są odporne na ogień oraz skażenie radioaktywne.
|
fox - 2011-12-11 13:12:27 |
POJAZDY BOJOWE
BTTI
Energia: 150 Wyposażenie: Lekkie działko maszynowe Wymagane odkrycie naukowe: N/D Poruszanie: Szybki Opis: Lekki pojazd zwiadowczy. Skuteczna do likwidacji piechoty mającej na celu przejęcie budynków. Podczas akcji na bazę wroga, nadaje się głównie jako mięso armatnie. Używana głównie w celu odkrycia struktury terenu.
ST 01B
Energia: 200 Wyposażenie: Lekkie działo pociskowe Wymagane odkrycie naukowe: Ciężkie silniki Poruszanie: Szybki Opis: Lekki pojazd bojowy. Doskonale nadaje się do likwidowania jednostek piechoty wroga, oraz do niszczenia lekkich pojazdów bojowych. W większej grupie jest w stanie zniszczyć wszelkiego rodzaju budynki.
ST 02
Energia: 200 Wyposażenie: Lekka podwójna wyrzutnia rakiet Wymagane odkrycie naukowe: Silniki rakiet Poruszanie: Szybki Opis: Lekki pojazd bojowy. Pojazd bojowy wyposażony w podwójną wyrzutnię rakiet. Używany głównie w celach obronnych bazy przed lekkimi jednostkami piechoty oraz pojazdami. Niezastąpiony w przypadku nalotów powietrznych.
MT 200
Energia: 300 Wyposażenie: Ciężkie działo pociskowe Wymagane odkrycie naukowe: Silniki jądrowe Poruszanie: Szybki Opis: Lekki pojazd bojowy. Typowy pojazd bojowy nadający się do celów defensywnych jak i ofensywnych.
MT 201L
Energia: 300 Wyposażenie: Działo laserowe Wymagane odkrycie naukowe: Lekkie lasery Poruszanie: Szybki Opis: Lekki pojazd bojowy. W połączeniu z czołgami MT 200 jest to niezastąpiona jednostka nadająca się do likwidacji lekkich pojazdów bojowych wroga. W większej grupie nawet największe jednostki (Spider i Spider II) mogą mieć problemy z ich likwidacją. Niestety ich wadą jest lekki pancerz.
HT 30 LR
Energia: 600 Wyposażenie: Podwójne działo laserowe oraz podwójna wyrzutnia rakiet Wymagane odkrycie naukowe: Lekkie lasery Poruszanie: Powolny Opis: Ciężki pojazd bojowy. Jest to jedna z najgroźniejszych jednostek bojowych ED. Wyposażenie tej jednostki pozwala na skuteczną likwidację największych jednostek wroga na lądzie jak i powietrzu. Mocny pancerz tego czołgu pozwala na trudne zniszczenie jednostki.
HT 33 R
Energia: 600 Wyposażenie: Ciężka potrójna wyrzutnia rakiet Wymagane odkrycie naukowe: Ciężkie rakiety Poruszanie: Powolny Opis: Ciężki pojazd bojowy. Wyposażony jest w potrójne działo rakietowe, skuteczne do likwidacji wszelkich pojazdów bojowych oraz budynków. W większej grupie jest bardzo skuteczne oraz ciężkie do likwidacji. W połączeniu z jednostkami HT 30 LR pełnią niezwyciężona siłę na polu walki.
HT 34 J
Energia: 600 Wyposażenie: Ciężkie działo jonowe Wymagane odkrycie naukowe: Działo jonowe Poruszanie: Powolny Opis: Ciężki pojazd bojowy. Wyposażony jest w bardzo potężną broń - DZIAŁO JONOWE. Technologa ta dzięki potężnej wiązce elektrycznej, neutralizuje wszystkie jednostki wroga. Wystarczą dwa wystrzały w celu neutralizacji największych jednostek UCS. W połączeniu z pojazdem specjalnym HCR M tworzą bardzo niebezpieczną parę. HT 34 J unieruchamia wrogie jednostki, HCR M naprawia je przejmując nad nimi kontrolę. Dzięki temu mamy możliwość swobodnego sterowania naprawionymi jednostkami. Bardzo przydatne, gdy w pobliżu jest pojazd SHADOW. Po neutralizacji i naprawieniu tej jednostki, będziemy mieli możliwość maskowania się. Możliwa jest również neutralizacja jednostek latających pod warunkiem że są uziemione. W przypadku gdy są w powietrzu może je samoczynnie zestrzelić (nie ma możliwości wycelowania w jednostkę znajdującą się w powietrzu).
STORM
Energia: 40 Wyposażenie: Lekkie działko maszynowe Wymagany budynek: Lotnisko Poruszanie: Bardzo szybki Opis: Lekki pojazd latający. Lekki śmigłowiec zwiadowczy idealnie nadający się do odkrywania struktury terenu. Dzięki bardzo dobrej zwrotności oraz szybkości, jest ciężki do trafienia dla mniejszej ilości jednostek.
THUNDER
Energia: 40 Wyposażenie: Lekka podwójna wyrzutnia rakiet Wymagany budynek: Lotnisko Poruszanie: Bardzo szybki Opis: Lekki pojazd latający. Lekki śmigłowiec bojowy idealnie nadający się do ataku na piechotę oraz twz. "sianie chaosu" na terenie bazy wroga. Dzięki bardzo dobrej zwrotności, jednostka ta jest trudna do trafienia. Jej wada jest lekki pancerz, przez który wystarczą dwa celne trafienia lekką wyrzutnią rakiet do strącenia jednostki.
SHARK
Energia: 200 Wyposażenie: Wyrzutnia torped Wymagany budynek: Port Poruszanie: Bardzo szybki Opis: Lekki okręt bojowy. Jednostka poruszająca się wyłącznie po wodzie, uzbrojona w wyrzutnię torped. Stwarza zagrożenie wyłącznie dla jednostek nawodnych i podwodnych oraz budynku Port.
KT30
Energia: 800 Wyposażenie: Wyrzutnia ciężkich i lekkich rakiet Wymagany budynek: Port Poruszanie: Szybki Opis: Ciężki okręt bojowy. Opancerzony okręt wojenny, skuteczny do wali wyłącznie w wodzie. Uzbrojenie ciężkich oraz lekkich rakiet pozwala na skuteczny atak jednostek i budynków znajdujących się w pobliżu kutra.
|
fox - 2011-12-11 13:17:05 |
POJAZDY SPECJALNE
Bantha
Energia: 400 Wymagane odkrycie naukowe: N/D Poruszanie: Powolny Opis: Pojazd do transportu surowców.
Heavy Lifter
Energia: 300 Wymagania: Budowa lotniska Poruszanie: Szybki Opis: Latający pojazd do transportu surowców.
HCR M
Energia: 200 Wymagane odkrycie naukowe: Pojazdy naprawcze Poruszanie: Szybki Opis: Pojazd służący do naprawy innych pojazdów. Bardzo przydatny w przypadku ograniczonej możliwości budowy nowych pojazdów lub małej ilości surowców.
TUR
Energia: 200 Wymagane odkrycie naukowe: N/D Poruszanie: Bardzo szybki Opis: Lekki pojazd zwiadowczy i transportowy Pojazd przeznaczony do transportu piechoty. Porusza się wyłącznie po lądzie. Idealnie nadaje się do celów zwiadowczych.
BIO
Energia: 200 Wymagane odkrycie naukowe: Medycyna polowa Poruszanie: Szybki Opis: Lekki pojazd leczniczy i transportowy Pojazd przeznaczony do leczenia piechoty oraz transportu ludzi. Generalnie jego produkcja przez wysokie koszty, jest nieopłacalna. Pojazd jest w stanie pomieścić jedynie 4 osoby.
MINER
Energia: 300 Wyposażenie: Lekkie działko maszynowe oraz miny Wymagane odkrycie naukowe: Miny Poruszanie: Szybki Opis: Lekki pojazd bojowy i specjalny. Oprócz podkładania min, ma również możliwość ustawiania murów ochronnych.
HAT
Energia: 200 Wymagany budynek: Lotnisko Poruszanie: Powolny Opis: Latający pojazd transportowy. Najlepszy pojazd transportujący piechotę w grze. Mieści max. 6 jednostek.
SCREAMER
Energia: 300 Wymagane odkrycie naukowe: Działo jonowe Poruszanie: Szybki Opis: Pojazd zakłócający Jednostka ta ma na celu zidentyfikowanie zamaskowanej jednostki SHADOW oraz innych przez nią ukrytych. Warto ją formować z jednostkami HT 34 J oraz HCR M w celu przejęcia pożądanego SHADOW'a.
WTRN
Energia: 400 Wymagany budynek: Port Poruszanie: Powolny Opis: Nawodny pojazd transportowy. Prom do przewozu jednostek oraz piechoty. Mieści max. 5 jednostek (nie przewozi pojazdów budowlanych).
|
fox - 2011-12-11 16:39:31 |
BUDYNKI
Centrum konstrukcyjne
Energia: 1500 Wymagane odkrycie naukowe: Silnik jądrowy Opis: Główny budynek produkcyjny. Niezbędny do produkcji innych budynków. Posiada własne zasilanie.
TechHouse
Energia: 1000 Opis: Budynek produkcyjny pojazdów bojowych.
Bio-Centre
Energia: 700 Opis: Budynek przeznaczony do produkcji androidów.
Port
Energia: 900 Opis: Budynek produkcyjny pojazdów podwodnych i nawodnych.
Centrum naukowe
Energia: 800 Opis: Centrum naukowe niezbędne jest do produkcji budynków oraz pojazdów bardziej zaawansowanych niż dostępne domyślnie. W przypadku zniszczenia centrum naukowego, wszystkie technologie przez nie odkryte, będą dalej dostępne w produkcji.
BCC
Energia: 500 Wymagane odkrycie naukowe: Broń jądrowa Opis: Centrum Kontroli Balistycznej. Jest to ośrodek sterowania bronią nuklearną, niezbędny do produkcji silosów z rakietami balistycznymi.
Schron
Energia: 2000 Opis: Schron przeciwatomowy. Mieści maksymalnie 5 pojazdów (nie przechowuje budynków w postaci pojazdów budowlanych).
Defent Tower Energia: 150 Wyposażenie: Lekkie działko maszynowe Rozbudowa: Działo laserowe Opis: Mała wieża obronna. Skuteczna w większej ilości. Pojedyncze stawianie tych wież mija się z celem ze względu na słaby pancerz ochronny.
Heavy Defent Tower Energia: 300 Wymagane odkrycie naukowe: Silnik ciężkich rakiet Wyposażenie: Ciężka wyrzutnia rakiet Rozbudowa: Działo jonowe Opis: Duża wieża obronna. Bardzo skuteczna do obrony dookoła bazy. Niezalecana do stawiania pomiędzy budynkami, gdyż w przypadku ataku z powietrza, istnieje możliwość że nieprecyzyjnie sterowane rakiety zniszczą nam bazę.
Elektrownia Energia: 600 Wytwarzana moc: 2000 Rozbudowa: Max. 2 dodatkowe moduły energii (każdy z nich daje + 500 mocy prądu) Opis: Elektrownia atomowa. Niezbędna do funkcjonowania wszystkich budynków (oprócz Centrum konstrukcyjnego). W przypadku zniszczenia elektrowni, teren pod nią znajdujący się pozostaje skażony, co uniemożliwia ponowne wybudowanie jakiegokolwiek budynku. Piechota (androidy oraz ludzie) znajdująca się w pobliżu radioaktywnego terenu ginie po paku sekundach (nie dotyczy to robotów).
Rafineria
Energia: 800 Opis: Budynek przeznaczony do wytwarzania surowców, za czym idzie przypływ gotówki. Każdy przetworzony ładunek surowców daje nam przychów 200 $.
Lotnisko
Energia: 500 Wymagane odkrycie naukowe: Awionika Opis: Lotnisko niezbędne jest do produkcji pojazdów latających. Po ewentualnym zniszczeniu lotniska, pojazdy latające nie będą mogły być dalej produkowane. Istnieje możliwość przejęcia wrogiego lotniska, wtedy również mamy możliwość produkcji pojazdów latających.
Silos
Energia: 500 Wymagany budynek: BCC Opis: Silos uzbrojony w potężną broń nuklearną. Bardzo precyzyjne działanie Silosa, pozwala uderzyć bronią atomową dokładnie tam gdzie wycelujemy. Rażenie podczas wybuchu rakiety jest tak duże, że niszczy wszystkie jednostki wokół centrum rażenia. Wadą jest długotrwałe ładowanie rakiet (około 5000 sekund gry).
Kopalnia
Energia: 500 Opis: Kopalnia przeznaczona jest do wydobywania cennych surowców. Na taśmie może magazynować maksymalnie jeden ładunek z surowcami.
|